Spotkanie informacyjne dla usługodawców świadczących usługi rozwojowe w ramach projektu Kierunek - Rozwój - Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu
Spotkanie informacyjne dla usługodawców świadczących usługi rozwojowe w ramach projektu Kierunek - Rozwój
Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu realizuje cykl spotkań informacyjnych dla usługodawców świadczących usługi rozwojowe w ramach
projektu Kierunek - Rozwój.
Uprzejmie informujemy, że kolejne spotkanie odbędzie się 15 października 2025 r. w godz. 10.00-14.00 w Focus Hotel Premium, ul. Bernardyńska 13, Bydgoszcz.
Rejestracja już możliwa - za pośrednictwem elektronicznego formularza, dostępnego tutaj.
Liczba miejsc jest ograniczona, decydować będzie kolejność zgłoszeń.
UWAGA! Udział w spotkaniu tylko dla uczestników z potwierdzeniem rejestracji od organizatora.
Program spotkania obejmuje m.in.:
- przedstawienie założeń projektu „Kierunek – Rozwój”;
- instruktaż dotyczący skutecznej rejestracji w Bazie Usług Rozwojowych oraz prawidłowego wypełniania Karty Usługi;
- prelekcję eksperta zewnętrznego pt. „Krytyczne myślenie jako kompetencja przyszłości”.
Szczegółowe informacje dotyczące rejestracji udziału dostępne są na stronie zainwestujwsiebie.pl w sekcji Aktualności.
Udział w spotkaniu jest bezpłatny.
- 1.721,90 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
- 2.066,30 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
- 861,00 zł Dodatek aktywizacyjny
- do 52.491,80 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej
Zobacz akty prawne dotyczące bezrobocia i promocji zatrudnienia
Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.
Godziny pracy Urzędu:
Wtorek 7.00 – 15.30
Środa 7.00 – 15.30
Czwartek 7.00 – 15.30
Piątek 7.00 – 13.00
Godziny przyjmowania interesantów:
W godzinach otwarcia Urzędu
Dyrektor i Zastępcy Dyrektora przyjmują interesantów we wtorki w godzinach od 10.00 do 13.00
oraz w każdym innym dniu roboczym po uprzednim umówieniu się na spotkanie w sekretariacie Urzędu (pok. 310, II piętro).
Korespondencja z Urzędem
Wszelka korespondencja przychodząca do Urzędu powinna być składana
do Kancelarii podawczej pok. 109 (parter budynku)
Powyższe podanie powinno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych. Podanie wniesione pisemnie powinno być podpisane przez wnoszącego.
Natomiast podanie wniesione w formie dokumentu elektronicznego powinno:
1) być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP, lub uwierzytelniane w sposób zapewniający możliwość potwierdzenia pochodzenia i integralności weryfikowanych danych w postaci elektronicznej;
2) zawierać dane w ustalonym formacie, zawartym we wzorze podania określonym
w odrębnych przepisach, jeżeli te przepisy nakazują wnoszenie podań według określonego wzoru;
3) zawierać adres elektroniczny wnoszącego podanie.
(Podstawa prawna: Art. 63 - 66 Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks Postępowania Administracyjnego)