Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu informuje o naborze wniosków o udzielenie pomocy na subsydiowanie zatrudnienia - Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu
Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu informuje o naborze wniosków o udzielenie pomocy na subsydiowanie zatrudnienia
Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu
informuje o naborze wniosków o udzielenie pomocy na subsydiowanie zatrudnienia
w ramach projektu partnerskiego pn.: „Droga do lepszej pracy"
realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza na lata 2021 – 2027
Wnioski będą przyjmowane w terminie od 9 czerwca 2025 r. do wyczerpania środków.
Zapraszamy Pracodawców zainteresowanych zorganizowaniem zatrudnienia subsydiowanego dla osób bezrobotnych przy wsparciu finansowym do składania wniosków:
-w biurze projektu, siedziba Powiatowego Urzędu Pracy w Grudziądzu przy ul. Parkowej 22, II piętro, pokój 303 lub 306, od poniedziałku do czwartku w godzinach 07:00-15:00 i piątki 07:00-12:00.
Przewidziano organizację subsydiowanego zatrudnienia dla osób spełniających jednocześnie następujące kryteria:
-posiada status osoby bezrobotnej,
-jest zarejestrowana/y w Powiatowym Urzędzie Pracy w Grudziądzu,
-jest osobą z niepełnosprawnością.
Szczegółowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 566438437.
Druki wniosków znajdują się również na stronach internetowych Partnerów projektu.
Serdecznie zapraszamy
Grudziądz, dnia 9 czerwca 2025 roku.
-
Załączniki
- 1.721,90 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
- 2.066,30 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
- 861,00 zł Dodatek aktywizacyjny
- do 53.773,70 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej
Zobacz akty prawne dotyczące bezrobocia i promocji zatrudnienia
Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.
Godziny pracy Urzędu:
Wtorek 7.00 – 15.30
Środa 7.00 – 15.30
Czwartek 7.00 – 15.30
Piątek 7.00 – 13.00
Godziny przyjmowania interesantów:
W godzinach otwarcia Urzędu
Dyrektor i Zastępcy Dyrektora przyjmują interesantów we wtorki w godzinach od 10.00 do 13.00
oraz w każdym innym dniu roboczym po uprzednim umówieniu się na spotkanie w sekretariacie Urzędu (pok. 310, II piętro).
Korespondencja z Urzędem
Wszelka korespondencja przychodząca do Urzędu powinna być składana
do Kancelarii podawczej pok. 109 (parter budynku)
Powyższe podanie powinno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych. Podanie wniesione pisemnie powinno być podpisane przez wnoszącego.
Natomiast podanie wniesione w formie dokumentu elektronicznego powinno:
1) być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP, lub uwierzytelniane w sposób zapewniający możliwość potwierdzenia pochodzenia i integralności weryfikowanych danych w postaci elektronicznej;
2) zawierać dane w ustalonym formacie, zawartym we wzorze podania określonym
w odrębnych przepisach, jeżeli te przepisy nakazują wnoszenie podań według określonego wzoru;
3) zawierać adres elektroniczny wnoszącego podanie.
(Podstawa prawna: Art. 63 - 66 Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks Postępowania Administracyjnego)