Aktualności
Wykaz podmiotów, z którymi w kwietniu 2024 r. zawarto umowy o organizację zatrudnienia subsydiowanego, staży
WYKAZ PODMIOTÓW, Z KTÓRYMI W KWIETNIU 2024 r. ZAWARTO
UMOWY O ORGANIZACJĘ ZATRUDNIENIA SUBSYDIOWANEGO, STAŻY
UMOWY O ORGANIZACJĘ ZATRUDNIENIA SUBSYDIOWANEGO, STAŻY
- ROBOTY PUBLICZNE
Lp. | Nazwa podmiotu | Liczba osób bezrobotnych objętych wsparciem |
1. | STAROSTWO POWIATOWE W GRUDZIĄDZU | 1 |
2. | PRZEDSZKOLE SAMORZĄDOWE W GRUCIE | 1 |
3. | PRZEDSZKOLE MIEJSKIE ŚRÓDMIEŚCIE | 1 |
4. | FUNDACJA INICJATYW SPOŁECZNYCH ŹRÓDŁO | 1 |
5. | URZĄD MIASTA I GMINY ŁASIN | 6 |
6. | PARAFIALNY ZESPÓŁ CARITAS | 1 |
7. | PARAFIALNY ZESPÓŁ CARITAS | 1 |
8. | PARAFIALNY ZESPÓŁ CARITAS | 1 |
9. | URZĄD GMINY GRUTA | 6 |
10. | PARAFIALNY ZESPÓŁ CARITAS | 1 |
11. | KOŁO GRUDZIĄDZKIE TOWARZYSTWA POMOCY ŚW. BRATA ALBERTA | 3 |
12. | URZĄD GMINY GRUTA | 1 |
13. | GRUDZIĄDZKIE CENTRUM CARITAS | 1 |
14. | PARAFIALNY ZESPÓŁ CARITAS | 1 |
15. | URZĄD GMINY GRUTA | 1 |
16. | MIEJSKI OŚRODEK REKREACJI I WYPOCZYNKU W GRUDZIĄDZU | 1 |
17. | GMINNA SPÓŁKA WODNA W GRUCIE | 2 |
- PRACE INTERWENCYJNE
Lp. | Nazwa podmiotu | Liczba osób bezrobotnych objętych wsparciem |
1. | PIEKARNIA- CIASTKARNIA BOGDAN JARZĄB | 1 |
2. | PIA OBUWIE WŁOSKIE KAMILA MARCINIAK | 1 |
3. | F.H.U. „WIESŁAW" WIESŁAW MIEDZIEJKO | 1 |
4. | ŻŁOBEK „KRAINA MARZEŃ" RYSZARD PŁOSKI | 1 |
5. | F.H.U. „WIESŁAW" WIESŁAW MIEDZIEJKO | 1 |
6. | F.P.H.U. HYDRO- SPRZĘT HANNA KANKIEWICZ | 1 |
- PRACE SPOŁECZNIE- UŻYTECZNE
Lp. | Nazwa podmiotu | Liczba osób bezrobotnych objętych wsparciem |
1. | URZĄD GMINY W ŚWIECIU NAD OSĄ | 12 |
- STAŻE ZAWODOWE
Lp. | Nazwa podmiotu | Liczba osób bezrobotnych objętych wsparciem |
1. | KWIACIARNIA WSCHODZĄCEGO SŁOŃCA – DOMINIKA SZCZEPAŃSKA | 1 |
2. | KOMENDA MIEJSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W GRUDZIĄDZU | 1 |
3. | MACIEJ KIEŁBOWICZ "KIEŁBOWICZ" | 1 |
4. | KWIACIARNIA, SPRZEDAŻ KWIATÓW I ARTYKUŁÓW POCHODNYCH ELŻBIETA WIŚNIEWSKA | 1 |
5. | ŻŁOBEK „KRAINA MARZEŃ" RYSZARD PŁOSKI | 1 |
6. | PUH FENIKS E. SALCZYŃSKI, H. TUPALSKI SPÓŁKA JAWNA | 1 |
7. | PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE LUCJAN NASTAŁA | 1 |
8. | CENTRUM MEDYCZNE CLW-MED ANETA CICHOMSKA I JOANNA ŁUKA-WENDROWSKA SPÓŁKA JAWNA | 1 |
9. | FIRMA HANDLOWA KULER SP. Z O.O. SP.J. | 1 |
10. | HYBRYDA SP. Z O.O. | 1 |
11. | PRZEDSZKOLE MIEJSKIE „RZĄDZ" | 1 |
12. | URZĄD MIASTA I GMINY W ŁASINIE | 2 |
13. | F.S CONSPEKT ELŻBIETA MUSIAŁ | 1 |
14. | UBOJNIA TRZODY I BYDŁA "AR - WO" S.C. | 1 |
15. | HORTOS SP. Z O.O. | 1 |
16. | STUDIO MODELOWANIA SYLWETKI ,,JOANNA" PAWEŁ KAPUSTA | 1 |
17. | M.M. INSTAL SPÓŁKA JAWNA M. MIKOŁAJCZAK I WSPÓLNIK | 1 |
18. | M.M. INSTAL SPÓŁKA JAWNA M. MIKOŁAJCZAK I WSPÓLNIK | 1 |
19. | HORTOS SP. Z O.O. | 1 |
20. | HORTOS SP. Z O.O. | 1 |
21. | BRESA INVESTMENT SP. Z O.O. | 1 |
22. | MILADY MILENA WALCZAK | 1 |
23. | STUDIO URODY DAFNE IZABELA GRELA-KOWALSKA | 1 |
24. | BIURO OBSŁUGI PRAWNEJ "PRAWNIK" ADRIANA KUBISIAK | 1 |
25. | HORTOS SP. Z O.O. | 1 |
26. | GMINNA BIBLIOTEKA PUBLICZNA W GRUCIE | 1 |
- REFUNDACJA KOSZTÓW WYPOSAŻENIA LUB DOPOSAŻENIA MIEJSC PRACY DLA SKIEROWANEGO BEZROBOTNEGO
Lp. | Nazwa podmiotu | Liczba osób bezrobotnych objętych wsparciem |
1. | RADCHEM DOWGIAŁŁO SPÓŁKA KOMANDYTOWA | 1 |
2. | F.H.U. „GOŁĘBIEWSKI" KRYSTIAN GOŁĘBIEWSKI | 1 |
3. | MEGATRANSPORT SP. Z O.O. | 1 |
4. | TM GROUP MICHAŁ TWARDOCHLEB | 1 |
5. | AGRO MASKIN BARBARA KOCISZEWSKA | 1 |
6. | HYBRYDA SP. Z O.O. | 1 |
7. | ŁASUCH JOANNA PAJĄK SCHREIBER | 1 |
8. | HOTELE-RESTAURACJE S.C. | 1 |
9. | SKLEP ARTYKUŁÓW PRZEMYSŁOWYCH MARCIN JASIŃSKI | 1 |
10. | RENOVA SP. Z O.O. | 1 |
11. | FORGARDEN ROBERT PYLAK | 1 |
12. | SALON KOSMETYCZNY „MASZ TO COŚ" IZABELA MICHALSKA | 1 |
13. | MICHALE PIOTR GRZYWACZ | 1 |
14. | TM GROUP MICHAŁ TWARDOCHLEB | 1 |
15. | PHUP „GÓRAL" MAREK ZNANIECKI | 2 |
16. | FHU MPC MONIKA PASIEŃSKA | 1 |
17. | RESTAURACJA „LEŚNICZÓWKA" S.C. D. NOWICKA, P. PAŁYGA | 1 |
18. | KANCELARIA ADWOKACKA PIOTR CYBULSKI | 1 |
19. | GOSPODARSTWO ROLNE MICHAŁ EWERTOWSKI | 1 |
20. | F.H. „ARTI" MAŁGORZATA LESZCZYŃSKA | 1 |
21. | GOSPODARSTWO ROLNE MICHAŁ EWERTOWSKI | 1 |
22. | PW MARINSTAL JANUSZ GÓRSKI | 1 |
23. | PHUP „GÓRAL" MAREK ZNANIECKI | 1 |
24. | PRZEDSIĘBIORSTWO „SOLIDARNOŚĆ" SP. Z O.O. | 1 |
- 1.491,90 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
- 1.790,30 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
- 746,00 zł Dodatek aktywizacyjny
- do 45.242,16 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej
Informacje o urzędzie
Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu
86 - 300 Grudziądz,
ul. Parkowa 22
tel. +48 56 643-30-00; +48 56 643-84-00
e-mail: togr@praca.gov.pl
NIP 876-10-17-917
REGON 871218380
Sprawy w Urzędzie można również załatwiać elektronicznie za pomocą
ePUAP (elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej).
Adres naszej skrytki ePUAP:
/pupgrudziadz/SkrytkaESP
Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu położony jest w południowej części miasta, przy ul. Parkowej 22. Jako jednostka organizacyjna powiatu, wchodząca w skład powiatowej administracji zespolonej, realizuje zadania związane z promocją zatrudnienia, łagodzeniem skutków bezrobocia oraz aktywizacją zawodową. W pełnieniu swojej funkcji tut. Urząd współdziała z powiatowymi radami zatrudnienia w zakresie promocji zatrudnienia oraz wykorzystania środków Funduszu Pracy, z gminami w zakresie upowszechniania ofert pracy oraz z wojewódzkimi urzędami pracy w zakresie podstawowych usług rynku pracy.
Godziny pracy Urzędu:
Poniedziałek 7.00 – 15.30
Wtorek 7.00 – 15.30
Środa 7.00 – 15.30
Czwartek 7.00 – 15.30
Piątek 7.00 – 13.00
Wtorek 7.00 – 15.30
Środa 7.00 – 15.30
Czwartek 7.00 – 15.30
Piątek 7.00 – 13.00
Godziny przyjmowania interesantów:
W godzinach otwarcia UrzęduDyrektor i Zastępcy Dyrektora przyjmują interesantów we wtorki w godzinach od 10.00 do 13.00
oraz w każdym innym dniu roboczym po uprzednim umówieniu się na spotkanie w sekretariacie Urzędu (pok. 310, II piętro).
Korespondencja z Urzędem
W Urzędzie obowiązuje elektroniczny obieg dokumentów.
Wszelka korespondencja przychodząca do Urzędu powinna być składana
do Kancelarii podawczej pok. 109 (parter budynku)
Wszelka korespondencja przychodząca do Urzędu powinna być składana
do Kancelarii podawczej pok. 109 (parter budynku)
Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu uprzejmie informuje, iż podania (żądania, wyjaśnienia, odwołania, zażalenia) mogą być wnoszone pisemnie lub za pomocą innych środków komunikacji elektronicznej przez elektroniczną skrzynkę podawczą organu administracji publicznej utworzoną na podstawie ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
Powyższe podanie powinno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych. Podanie wniesione pisemnie powinno być podpisane przez wnoszącego.
Natomiast podanie wniesione w formie dokumentu elektronicznego powinno:
1) być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP, lub uwierzytelniane w sposób zapewniający możliwość potwierdzenia pochodzenia i integralności weryfikowanych danych w postaci elektronicznej;
2) zawierać dane w ustalonym formacie, zawartym we wzorze podania określonym
w odrębnych przepisach, jeżeli te przepisy nakazują wnoszenie podań według określonego wzoru;
3) zawierać adres elektroniczny wnoszącego podanie.
(Podstawa prawna: Art. 63 - 66 Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks Postępowania Administracyjnego)
Powyższe podanie powinno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych. Podanie wniesione pisemnie powinno być podpisane przez wnoszącego.
Natomiast podanie wniesione w formie dokumentu elektronicznego powinno:
1) być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP, lub uwierzytelniane w sposób zapewniający możliwość potwierdzenia pochodzenia i integralności weryfikowanych danych w postaci elektronicznej;
2) zawierać dane w ustalonym formacie, zawartym we wzorze podania określonym
w odrębnych przepisach, jeżeli te przepisy nakazują wnoszenie podań według określonego wzoru;
3) zawierać adres elektroniczny wnoszącego podanie.
(Podstawa prawna: Art. 63 - 66 Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks Postępowania Administracyjnego)