Strona główna - Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu
Nowe przepisy dotyczące zatrudniania cudzoziemców w Polsce
Z dniem 1 czerwca 2025 r. weszła w życie ustawa z dnia 20 marca 2025 r. o warunkach dopuszczalności powierzania pracy cudzoziemcom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Nowa regulacja ma na celu: uproszczenie i ujednolicenie procedur związanych z zatrudnianiem cudzoziemców, przyspieszenie procesów legalizacji...
Nowe przepisy - Ustawa z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia
Skuteczne wsparcie, nowoczesne urzędy, realna pomoc Od 1 czerwca 2025 r. obowiązuje Ustawa z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia – nowe przepisy, które zmieniają sposób funkcjonowania urzędów pracy i systemu wsparcia dla osób poszukujących zatrudnienia. Co się zmienia? Nowoczesne i bardziej...
Więcej czasu na zgłoszenie! PARP wydłuża nabór do konkursu Pracodawca Jutra
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) informuje o wydłużeniu terminu składania zgłoszeń do ósmej edycji konkursu Pracodawca Jutra. Przedsiębiorcy oraz instytucje edukacyjne z całej Polski mają teraz dodatkowy miesiąc – do 31 lipca 2025 r. – na przesłanie swoich inicjatyw edukacyjnych, które łączą świat biznesu...
Ogłoszenie o naborze wniosków o udzielenie pomocy w ramach rezerwy Krajowego Funduszu Szkoleniowego 2025r.
Ogłoszenie o naborze wniosków o udzielenie pomocy w ramach rezerwy Krajowego Funduszu Szkoleniowego 2025 r: TERMIN NABORU WNIOSKÓW: 07.07.2025 r. – 11.07.2025 r. do godziny 13:00 Dokumenty można pobrać w zakładce DOKUMENTY DO POBRANIA Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu ogłasza nabór wniosków pracodawców o przyznanie...
Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu zaprasza w dniu 10 czerwca 2025 roku we Włocławku w Pałacu Bursztynowym, przy ul. Okrężnej 21 na spotkanie informacyjne skierowane do usługodawców realizujących usługi rozwojowe
Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu zaprasza w dniu 10 czerwca 2025 roku we Włocławku w Pałacu Bursztynowym, przy ul. Okrężnej 21 na spotkanie informacyjne skierowane do usługodawców realizujących usługi rozwojowe W związku z planowanym zakończeniem funkcjonowania Rejestru Instytucji Szkoleniowych (RIS) oraz...
Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu informuje o naborze wniosków o udzielenie pomocy na subsydiowanie zatrudnienia
Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu informuje o naborze wniosków o udzielenie pomocy na subsydiowanie zatrudnienia w ramach projektu partnerskiego pn.: „Droga do lepszej pracy" realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza na lata 2021 – 2027 Wnioski będą przyjmowane w terminie...
Zapisy na szkolenie - Kurs ADR dla kierowców
Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu informuje, iż prowadzi rekrutację na szkolenie w zakresie: Kurs ADR dla kierowców (zakres podstawowy) Kurs skierowany jest do wszystkich zarejestrowanych osób bezrobotnych. Osoby zainteresowane proszone są o złożenie karty kandydata na szkolenie w pokoju 105 (parter) ...
Zapisy na szkolenie - Operator wózków widłowych z wymianą butli gazowej
Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu informuje, iż prowadzi rekrutację na szkolenie w zakresie: Operator wózków widłowych z wymianą butli gazowej. Kurs skierowany jest do wszystkich zarejestrowanych osób bezrobotnych. Osoby zainteresowane proszone są o złożenie karty kandydata na szkolenie w pokoju...
Zapisy na szkolenie SZWACZKA
Zapisy na szkolenie Szwaczka przedłużone do 04 lipca 2025 r. Załączniki Szwaczka 2025 .pdf ...
Zapisy na szkolenie Uprawnienia SEP
Zapisy na szkolenie Uprawnienia SEP Załączniki Uprawnienia SEP do 1kV FP.doc ...
- 1.721,90 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
- 2.066,30 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
- 861,00 zł Dodatek aktywizacyjny
- do 53.773,70 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej
Zobacz akty prawne dotyczące bezrobocia i promocji zatrudnienia
Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.
Godziny pracy Urzędu:
Wtorek 7.00 – 15.30
Środa 7.00 – 15.30
Czwartek 7.00 – 15.30
Piątek 7.00 – 13.00
Godziny przyjmowania interesantów:
W godzinach otwarcia Urzędu
Dyrektor i Zastępcy Dyrektora przyjmują interesantów we wtorki w godzinach od 10.00 do 13.00
oraz w każdym innym dniu roboczym po uprzednim umówieniu się na spotkanie w sekretariacie Urzędu (pok. 310, II piętro).
Korespondencja z Urzędem
Wszelka korespondencja przychodząca do Urzędu powinna być składana
do Kancelarii podawczej pok. 109 (parter budynku)
Powyższe podanie powinno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych. Podanie wniesione pisemnie powinno być podpisane przez wnoszącego.
Natomiast podanie wniesione w formie dokumentu elektronicznego powinno:
1) być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP, lub uwierzytelniane w sposób zapewniający możliwość potwierdzenia pochodzenia i integralności weryfikowanych danych w postaci elektronicznej;
2) zawierać dane w ustalonym formacie, zawartym we wzorze podania określonym
w odrębnych przepisach, jeżeli te przepisy nakazują wnoszenie podań według określonego wzoru;
3) zawierać adres elektroniczny wnoszącego podanie.
(Podstawa prawna: Art. 63 - 66 Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks Postępowania Administracyjnego)