Nabór wniosków o przyznanie refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy w ramach projektu partnerskiego pn.: „Droga do lepszej pracy" - Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu
Pomoc dla Ukrainy - banner PUP_WUP
Aktualności
Nabór wniosków o przyznanie refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy w ramach projektu partnerskiego pn.: „Droga do lepszej pracy"
Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu
ogłasza nabór wniosków o przyznanie refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy
w ramach projektu partnerskiego pn.: „Droga do lepszej pracy"
realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza na lata 2021 – 2027
Na utworzonym stanowisku mogą być zatrudnione osoby z niepełnosprawnościami, zarejestrowane jako osoby bezrobotne w Powiatowym Urzędzie Pracy w Grudziądzu.
Szczegółowe informacje oraz druki wniosków można uzyskać
w Powiatowym Urzędzie Pracy w Grudziądzu w pokoju 207
nr telefonu 56 643-84-31, 56 643-84-23.
Serdecznie zapraszamy
Grudziądz, dnia 13 lutego 2025 roku
Dla bezrobotnych i poszukujących pracy
Oferty pracy
Dla pracodawców i przedsiębiorców
Zgłoś ofertę pracy
Pomoc w poszukiwaniu kandydatów do pracy
Rynek pracy
Stawki
- 1.662,00 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
- 1.994,40 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
- 831,00 zł Dodatek aktywizacyjny
- do 48.969,72 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej
Akty prawne
Zobacz akty prawne dotyczące bezrobocia i promocji zatrudnienia
Urząd
Informacje o urzędzie
Informacje dla niepełnosprawnych
Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.
Dane kontaktowe
Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu
86 - 300 Grudziądz,
ul. Parkowa 22
tel. +48 56 643-30-00; +48 56 643-84-00
e-mail: togr@praca.gov.pl
NIP 876-10-17-917
REGON 871218380
Sprawy w Urzędzie można również załatwiać elektronicznie za pomocą
ePUAP (elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej).
Adres naszej skrytki ePUAP:
/pupgrudziadz/SkrytkaESP
e-Doręczenia
Adres naszej skrzynki do e-Doręczeń:
AE:PL-30968-64571-FAIGR-30
Godziny pracy Urzędu:
Wtorek 7.00 – 15.30
Środa 7.00 – 15.30
Czwartek 7.00 – 15.30
Piątek 7.00 – 13.00
Godziny przyjmowania interesantów:
W godzinach otwarcia UrzęduDyrektor i Zastępcy Dyrektora przyjmują interesantów we wtorki w godzinach od 10.00 do 13.00
oraz w każdym innym dniu roboczym po uprzednim umówieniu się na spotkanie w sekretariacie Urzędu (pok. 310, II piętro).
Korespondencja z Urzędem
Wszelka korespondencja przychodząca do Urzędu powinna być składana
do Kancelarii podawczej pok. 109 (parter budynku)
Powyższe podanie powinno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych. Podanie wniesione pisemnie powinno być podpisane przez wnoszącego.
Natomiast podanie wniesione w formie dokumentu elektronicznego powinno:
1) być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP, lub uwierzytelniane w sposób zapewniający możliwość potwierdzenia pochodzenia i integralności weryfikowanych danych w postaci elektronicznej;
2) zawierać dane w ustalonym formacie, zawartym we wzorze podania określonym
w odrębnych przepisach, jeżeli te przepisy nakazują wnoszenie podań według określonego wzoru;
3) zawierać adres elektroniczny wnoszącego podanie.
(Podstawa prawna: Art. 63 - 66 Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks Postępowania Administracyjnego)