II Kujawsko-Pomorskie Targi Pracy w Toruniu - Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu

Pomoc dla Ukrainy - banner PUP_WUP

Rynek pracy - pomoc dla Ukrainy

Aktualności

II Kujawsko-Pomorskie Targi Pracy w Toruniu

Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu oraz Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia serdecznie zapraszają pracodawców i agencje zatrudnienia do wzięcia udziału w Kujawsko-Pomorskich Targach Pracy w Toruniu.

Wydarzenie odbędzie się 13 listopada br. w Toruniu, w ARENA Toruń, ul. Generała Józefa Bema 73/89, w godzinach 10:00-14:00.

Ideą Kujawsko-Pomorskich Targów Pracy w Toruniu jest aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych
i poszukujących pracy oraz promocja europejskiego rynku pracy.

Osoby poszukujące zatrudnienia będą miały możliwość zapoznania się z ofertami pracy w kraju i za granicą oraz nawiązania bezpośrednich kontaktów z pracodawcami.

Dla wystawców udział w targach będzie doskonałą okazją do prezentacji firmy i poszukiwania kandydatów do pracy.

Zachęcamy pracodawców i agencje zatrudnienia do zaprezentowania swoich ofert pracy podczas targów.

Firmy zainteresowane udziałem w II Kujawsko-Pomorskich Targach Pracy w Toruniu prosimy
o zgłaszanie uczestnictwa w wydarzeniu poprzez formularz zgłoszeniowy

Na zgłoszenia czekamy do dnia 5 listopada 2024 roku.

Udział w targach jest bezpłatny.

Szczegółowe informacji o wydarzeniu udzielą pracownicy Zespołu EURES z WUP Toruń:
tel. 56 669 39 12
e-mail: eures@wup.torun.pl .

Zapraszamy!

Załączniki

II Kujawsko-Pomorskie Targi Pracy 2024
II Kujawsko-Pomorskie Targi Pracy 2024.png 397 KB

Rynek pracy

Statystyki i analizy

5,1%Stopa bezrobocia w Polsce  

Stan na koniec grudnia 2024 r.

wykres statystyki

Stawki

  • 1.662,00 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
  • 1.994,40 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
  • 831,00 zł Dodatek aktywizacyjny
  • do 48.969,72 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej

Akty prawne

Artykuły prawne

Zobacz akty prawne dotyczące bezrobocia i promocji zatrudnienia

Zobacz

Urząd

Informacje dla niepełnosprawnych

Język migowy

Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.

Zobacz

Dane kontaktowe

Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu


86 - 300 Grudziądz,
ul. Parkowa 22

tel. +48 56 643-30-00; +48 56 643-84-00
e-mail: togr@praca.gov.pl

NIP 876-10-17-917
REGON 871218380

Sprawy w Urzędzie można również załatwiać elektronicznie za pomocą
ePUAP (elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej).
Adres naszej skrytki ePUAP:
/pupgrudziadz/SkrytkaESP

e-Doręczenia
Adres naszej skrzynki do e-Doręczeń:
AE:PL-30968-64571-FAIGR-30

 
Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu położony jest w południowej części miasta, przy ul. Parkowej 22. Jako jednostka organizacyjna powiatu, wchodząca w skład powiatowej administracji zespolonej, realizuje zadania związane z promocją zatrudnienia, łagodzeniem skutków bezrobocia oraz aktywizacją zawodową. W pełnieniu swojej funkcji tut. Urząd współdziała z powiatowymi radami zatrudnienia w zakresie promocji zatrudnienia oraz wykorzystania środków Funduszu Pracy, z gminami w zakresie upowszechniania ofert pracy oraz z wojewódzkimi urzędami pracy w zakresie podstawowych usług rynku pracy.

Godziny pracy Urzędu:

 
Poniedziałek               7.00 – 15.30
Wtorek                         7.00 – 15.30
Środa                           7.00 – 15.30
Czwartek                     7.00 – 15.30
Piątek                          7.00 – 13.00
 
 

Godziny przyjmowania interesantów:

W godzinach otwarcia Urzędu

Dyrektor i Zastępcy Dyrektora przyjmują interesantów we wtorki w godzinach od 10.00 do 13.00

oraz w każdym innym dniu roboczym po uprzednim umówieniu się na spotkanie w sekretariacie Urzędu (pok. 310, II piętro).
 

Korespondencja z Urzędem

W Urzędzie obowiązuje elektroniczny obieg dokumentów.
Wszelka korespondencja przychodząca do Urzędu powinna być składana
do Kancelarii podawczej pok. 109 (parter budynku)
 
Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu uprzejmie informuje, iż podania (żądania, wyjaśnienia, odwołania, zażalenia) mogą być wnoszone pisemnie lub za pomocą innych środków komunikacji elektronicznej przez elektroniczną skrzynkę podawczą organu administracji publicznej utworzoną na podstawie ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.

Powyższe podanie powinno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych. Podanie wniesione pisemnie powinno być podpisane przez wnoszącego.

Natomiast podanie wniesione w formie dokumentu elektronicznego powinno:
1) być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP, lub uwierzytelniane w sposób zapewniający możliwość potwierdzenia pochodzenia i integralności weryfikowanych danych w postaci elektronicznej;
2) zawierać dane w ustalonym formacie, zawartym we wzorze podania określonym
w odrębnych przepisach, jeżeli te przepisy nakazują wnoszenie podań według określonego wzoru;
3) zawierać adres elektroniczny wnoszącego podanie.
 
(Podstawa prawna: Art. 63 - 66 Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks Postępowania Administracyjnego)