Aktualności
Powrót
Informacja dotycząca list obecności bezrobotnych odbywających staż
W związku z obowiązującym stanem epidemii oraz zawieszeniem bezpośredniej obsługi klientów poprzez tutejszy Urząd informujemy, że od kwietnia b.r. do odwołania kompletne listy obecności bezrobotnych odbywających staż należy przesyłać w wersji elektronicznej (skan/zdjęcie) na adres togr@praca.gov.pl.
Prosimy zwrócić szczególną uwagę na kompletność listy obecności.
Lista prowadzona na formularzach zamieszczonych poniżej, powinna posiadać:
Prosimy zwrócić szczególną uwagę na kompletność listy obecności.
Lista prowadzona na formularzach zamieszczonych poniżej, powinna posiadać:
- pieczęć nagłówkową/nazwę organizatora stażu,
- podpisy osoby odbywającej staż,
- oznaczenia przyczyn nieobecności,
- podpis
- organizatora stażu,
Jednocześnie informujemy, iż w instytucjach/firmach, których działalność została ograniczona lub zawieszona, stażysta powinien dostosować się do wprowadzonych przez Pracodawcę zmian.
- jeśli Organizator ograniczył czas pracy, to ograniczenie dotyczy również osoby odbywającej staż;
- jeśli Organizator czasowo zamknął firmę/instytucję (nie dotyczy zawieszenia/wyrejestrowania działalności z CEIDG/KRS), a stażysta jest gotowy do świadczenia pracy – do listy obecności należy dołączyć oświadczenie organizatora stażu o czasowym zamknięciu firmy/instytucji oraz oświadczenie stażysty
o gotowości do świadczenia stażu; - jeśli Organizator zleca stażyście pracę zdalną – do listy obecności należy dołączyć polecenie pracy zdalnej z podaniem okresu, w jakim praca będzie wykonywana zdalnie;
- w przypadku objęcia kwarantanną – do listy obecność należy dołączyć decyzję/informację lub oświadczenie o objęciu kwarantanną;
- rodzice odbywający staż, którzy z powodu sprawowania opieki nad dzieckiem w wieku do ukończenia 8 roku życia, w związku z zamknięciem z powodu COVID-19 żłobka, klubu dziecięcego, przedszkola lub szkoły, do których dziecko uczęszcza nie są obecni na stażu, wraz z listą obecności składają oświadczenie o sprawowaniu opieki.
We wszystkich ww. sytuacjach stażystom przysługuje prawo do pełnego stypendium.
- 1.491,90 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
- 1.790,30 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
- 746,00 zł Dodatek aktywizacyjny
- do 45.242,16 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej
Informacje o urzędzie
Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu
86 - 300 Grudziądz,
ul. Parkowa 22
tel. +48 56 643-30-00; +48 56 643-84-00
e-mail: togr@praca.gov.pl
NIP 876-10-17-917
REGON 871218380
Sprawy w Urzędzie można również załatwiać elektronicznie za pomocą
ePUAP (elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej).
Adres naszej skrytki ePUAP:
/pupgrudziadz/SkrytkaESP
Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu położony jest w południowej części miasta, przy ul. Parkowej 22. Jako jednostka organizacyjna powiatu, wchodząca w skład powiatowej administracji zespolonej, realizuje zadania związane z promocją zatrudnienia, łagodzeniem skutków bezrobocia oraz aktywizacją zawodową. W pełnieniu swojej funkcji tut. Urząd współdziała z powiatowymi radami zatrudnienia w zakresie promocji zatrudnienia oraz wykorzystania środków Funduszu Pracy, z gminami w zakresie upowszechniania ofert pracy oraz z wojewódzkimi urzędami pracy w zakresie podstawowych usług rynku pracy.
Godziny pracy Urzędu:
Poniedziałek 7.00 – 15.30
Wtorek 7.00 – 15.30
Środa 7.00 – 15.30
Czwartek 7.00 – 15.30
Piątek 7.00 – 13.00
Wtorek 7.00 – 15.30
Środa 7.00 – 15.30
Czwartek 7.00 – 15.30
Piątek 7.00 – 13.00
Godziny przyjmowania interesantów:
W godzinach otwarcia UrzęduDyrektor i Zastępcy Dyrektora przyjmują interesantów we wtorki w godzinach od 10.00 do 13.00
oraz w każdym innym dniu roboczym po uprzednim umówieniu się na spotkanie w sekretariacie Urzędu (pok. 310, II piętro).
Korespondencja z Urzędem
W Urzędzie obowiązuje elektroniczny obieg dokumentów.
Wszelka korespondencja przychodząca do Urzędu powinna być składana
do Kancelarii podawczej pok. 109 (parter budynku)
Wszelka korespondencja przychodząca do Urzędu powinna być składana
do Kancelarii podawczej pok. 109 (parter budynku)
Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu uprzejmie informuje, iż podania (żądania, wyjaśnienia, odwołania, zażalenia) mogą być wnoszone pisemnie lub za pomocą innych środków komunikacji elektronicznej przez elektroniczną skrzynkę podawczą organu administracji publicznej utworzoną na podstawie ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
Powyższe podanie powinno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych. Podanie wniesione pisemnie powinno być podpisane przez wnoszącego.
Natomiast podanie wniesione w formie dokumentu elektronicznego powinno:
1) być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP, lub uwierzytelniane w sposób zapewniający możliwość potwierdzenia pochodzenia i integralności weryfikowanych danych w postaci elektronicznej;
2) zawierać dane w ustalonym formacie, zawartym we wzorze podania określonym
w odrębnych przepisach, jeżeli te przepisy nakazują wnoszenie podań według określonego wzoru;
3) zawierać adres elektroniczny wnoszącego podanie.
(Podstawa prawna: Art. 63 - 66 Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks Postępowania Administracyjnego)
Powyższe podanie powinno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych. Podanie wniesione pisemnie powinno być podpisane przez wnoszącego.
Natomiast podanie wniesione w formie dokumentu elektronicznego powinno:
1) być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP, lub uwierzytelniane w sposób zapewniający możliwość potwierdzenia pochodzenia i integralności weryfikowanych danych w postaci elektronicznej;
2) zawierać dane w ustalonym formacie, zawartym we wzorze podania określonym
w odrębnych przepisach, jeżeli te przepisy nakazują wnoszenie podań według określonego wzoru;
3) zawierać adres elektroniczny wnoszącego podanie.
(Podstawa prawna: Art. 63 - 66 Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks Postępowania Administracyjnego)