Aktualności
Powrót
Nabór do projektu „New Possibillities For NEETS - Nowe możliwości dla grupy NEET”
Polskie Towarzystwo Ekonomiczne – Oddział w Bydgoszczy rozpoczyna realizację projektu „New Possibillities For NEETS – Nowe możliwości dla grupy NEET"
Pierwszy nabór do projektu odbywa się w lutym br., a kolejne planowane są na marzec i kwiecień.
Projekt „New Possibillities For NEETS – Nowe możliwości dla grupy NEET" realizowany jest w okresie od 02.10.2023 r. do 02.04.2025 r. Projekt realizowany jest we współpracy z partnerami ponadnarodowymi (z Hiszpanii i Włoch) oraz w partnerstwie z Regionalnym Ośrodkiem Polityki Społecznej w Toruniu. Projekt jest bezpośrednio finansowany ze środków UE w ramach Social Innovation+ Initiative.
Projekt adresowany jest do 48 młodych ludzi z grupy NEET (osoby, które nie pracują, nie uczą się, nie studiują i nie dokształcają się) w wieku od 18 do 29 lat, zamieszkujących województwo kujawsko-pomorskie, w tym w szczególności do osób w wyjątkowo trudnej sytuacji, tj. osób długotrwale bezrobotnych, nieaktywnych na rynku pracy i niezarejestrowanych jako bezrobotne, a także młodzi ludzi, którzy ze względu na niepełnosprawność fizyczną lub umysłową nie mogą znaleźć pracy przez długi czas (długotrwale bezrobotny – bezrobotny powyżej 12 miesięcy).
Celem projektu jest podniesienie poziomu integracji z rynkiem pracy i integracji społecznej młodych ludzi z grupy NEET poprzez zdobycie nowych umiejętności i doświadczeń przydatnych przy poszukiwaniu i zdobywaniu pracy. Cel ten osiągnięty będzie przez różnorodne formy wsparcia uczestników, w tym szkolenia zawodowe i wyjazd zagraniczny w celu odbycia m.in. stażu zawodowego u pracodawcy we Włoszech lub Hiszpanii.
Dzięki udziałowi w projekcie uczestnicy będą mieli szansę na:
Wsparcie w projekcie obejmie
Więcej informacji na stronie:
https://pte.bydgoszcz.pl/projekty/new-possibillities-for-neets-nowe-mozliwosci-dla-grupy-neet/
oraz na Facebook:
https://www.facebook.com/ptebydgoszcz/?locale=pl_PL
Pierwszy nabór do projektu odbywa się w lutym br., a kolejne planowane są na marzec i kwiecień.
Projekt „New Possibillities For NEETS – Nowe możliwości dla grupy NEET" realizowany jest w okresie od 02.10.2023 r. do 02.04.2025 r. Projekt realizowany jest we współpracy z partnerami ponadnarodowymi (z Hiszpanii i Włoch) oraz w partnerstwie z Regionalnym Ośrodkiem Polityki Społecznej w Toruniu. Projekt jest bezpośrednio finansowany ze środków UE w ramach Social Innovation+ Initiative.
Projekt adresowany jest do 48 młodych ludzi z grupy NEET (osoby, które nie pracują, nie uczą się, nie studiują i nie dokształcają się) w wieku od 18 do 29 lat, zamieszkujących województwo kujawsko-pomorskie, w tym w szczególności do osób w wyjątkowo trudnej sytuacji, tj. osób długotrwale bezrobotnych, nieaktywnych na rynku pracy i niezarejestrowanych jako bezrobotne, a także młodzi ludzi, którzy ze względu na niepełnosprawność fizyczną lub umysłową nie mogą znaleźć pracy przez długi czas (długotrwale bezrobotny – bezrobotny powyżej 12 miesięcy).
Celem projektu jest podniesienie poziomu integracji z rynkiem pracy i integracji społecznej młodych ludzi z grupy NEET poprzez zdobycie nowych umiejętności i doświadczeń przydatnych przy poszukiwaniu i zdobywaniu pracy. Cel ten osiągnięty będzie przez różnorodne formy wsparcia uczestników, w tym szkolenia zawodowe i wyjazd zagraniczny w celu odbycia m.in. stażu zawodowego u pracodawcy we Włoszech lub Hiszpanii.
Dzięki udziałowi w projekcie uczestnicy będą mieli szansę na:
- zdobycie praktycznych kompetencji w zakresie umiejętności interpersonalnych i pracy w środowisku wielokulturowym,
- zdobycie lub udoskonalenie kompetencji językowych (w dwóch językach),
- podniesienie kompetencji/kwalifikacji zawodowych,
- zdobycie praktycznego doświadczenia zawodowego.
Wsparcie w projekcie obejmie
- Przygotowanie do mobilności: przygotowanie uczestników projektu do wyjazdu na mobilność, w tym szkolenia językowe i zawodowe, warsztaty, spotkania indywidualne, przygotowanie kulturowe i integracja z grupą.
- Mobilność: odbycie stażu zawodowego u pracodawcy w Hiszpanii lub Włoszech, kontynuacja szkolenia językowego, wycieczki turystyczno-kulturoznawcze, spotkania ze społecznością lokalną.
- Wsparcie uczestnika po powrocie z mobilności: wsparcie w wejściu na rynek pracy, w tym pośrednictwo pracy, doradztwo zawodowe, spotkania z pracodawcami.
- w ramach wsparcia w kraju: komplet materiałów szkoleniowych, warsztatowych, catering (zależnie od liczby godzin szkoleniowych w trakcie dnia), a w przypadku szkoleń / kursów / warsztatów – certyfikaty potwierdzające ich ukończenie,
- w ramach pobytu za granicą: pokrycie kosztów transportu i ubezpieczenia, zakwaterowanie i drobne kieszonkowe (na wyżywienie, transport lokalny itp.).
Więcej informacji na stronie:
https://pte.bydgoszcz.pl/projekty/new-possibillities-for-neets-nowe-mozliwosci-dla-grupy-neet/
oraz na Facebook:
https://www.facebook.com/ptebydgoszcz/?locale=pl_PL
- 1.662,00 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
- 1.994,40 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
- 831,00 zł Dodatek aktywizacyjny
- do 48.230,46 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej
Informacje o urzędzie
Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu
86 - 300 Grudziądz,
ul. Parkowa 22
tel. +48 56 643-30-00; +48 56 643-84-00
e-mail: togr@praca.gov.pl
NIP 876-10-17-917
REGON 871218380
Sprawy w Urzędzie można również załatwiać elektronicznie za pomocą
ePUAP (elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej).
Adres naszej skrytki ePUAP:
/pupgrudziadz/SkrytkaESP
Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu położony jest w południowej części miasta, przy ul. Parkowej 22. Jako jednostka organizacyjna powiatu, wchodząca w skład powiatowej administracji zespolonej, realizuje zadania związane z promocją zatrudnienia, łagodzeniem skutków bezrobocia oraz aktywizacją zawodową. W pełnieniu swojej funkcji tut. Urząd współdziała z powiatowymi radami zatrudnienia w zakresie promocji zatrudnienia oraz wykorzystania środków Funduszu Pracy, z gminami w zakresie upowszechniania ofert pracy oraz z wojewódzkimi urzędami pracy w zakresie podstawowych usług rynku pracy.
Godziny pracy Urzędu:
Poniedziałek 7.00 – 15.30
Wtorek 7.00 – 15.30
Środa 7.00 – 15.30
Czwartek 7.00 – 15.30
Piątek 7.00 – 13.00
Wtorek 7.00 – 15.30
Środa 7.00 – 15.30
Czwartek 7.00 – 15.30
Piątek 7.00 – 13.00
Godziny przyjmowania interesantów:
W godzinach otwarcia UrzęduDyrektor i Zastępcy Dyrektora przyjmują interesantów we wtorki w godzinach od 10.00 do 13.00
oraz w każdym innym dniu roboczym po uprzednim umówieniu się na spotkanie w sekretariacie Urzędu (pok. 310, II piętro).
Korespondencja z Urzędem
W Urzędzie obowiązuje elektroniczny obieg dokumentów.
Wszelka korespondencja przychodząca do Urzędu powinna być składana
do Kancelarii podawczej pok. 109 (parter budynku)
Wszelka korespondencja przychodząca do Urzędu powinna być składana
do Kancelarii podawczej pok. 109 (parter budynku)
Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu uprzejmie informuje, iż podania (żądania, wyjaśnienia, odwołania, zażalenia) mogą być wnoszone pisemnie lub za pomocą innych środków komunikacji elektronicznej przez elektroniczną skrzynkę podawczą organu administracji publicznej utworzoną na podstawie ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
Powyższe podanie powinno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych. Podanie wniesione pisemnie powinno być podpisane przez wnoszącego.
Natomiast podanie wniesione w formie dokumentu elektronicznego powinno:
1) być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP, lub uwierzytelniane w sposób zapewniający możliwość potwierdzenia pochodzenia i integralności weryfikowanych danych w postaci elektronicznej;
2) zawierać dane w ustalonym formacie, zawartym we wzorze podania określonym
w odrębnych przepisach, jeżeli te przepisy nakazują wnoszenie podań według określonego wzoru;
3) zawierać adres elektroniczny wnoszącego podanie.
(Podstawa prawna: Art. 63 - 66 Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks Postępowania Administracyjnego)
Powyższe podanie powinno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych. Podanie wniesione pisemnie powinno być podpisane przez wnoszącego.
Natomiast podanie wniesione w formie dokumentu elektronicznego powinno:
1) być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP, lub uwierzytelniane w sposób zapewniający możliwość potwierdzenia pochodzenia i integralności weryfikowanych danych w postaci elektronicznej;
2) zawierać dane w ustalonym formacie, zawartym we wzorze podania określonym
w odrębnych przepisach, jeżeli te przepisy nakazują wnoszenie podań według określonego wzoru;
3) zawierać adres elektroniczny wnoszącego podanie.
(Podstawa prawna: Art. 63 - 66 Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks Postępowania Administracyjnego)