Aktualności
PUNKT KONSULTACYJNY PROJEKTU „Lepsza praca lepsza płaca” DLA OSÓB PRACUJĄCYCH ZAINTERESOWANYCH SZKOLENIAMI ZAWODOWYMI LUB DOTACJĄ NA ROZPOCZĘCIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ
Informujemy, że w Powiatowym Urzędzie Pracy
w Grudziądzu w pokoju nr 303 (II piętro) został uruchomiony Punkt Konsultacyjny projektu
pn. „Lepsza praca lepsza płaca".
Zapraszamy w dniach:
od poniedziałku do czwartku od 07:00 do 15:30;
w piątek od 07:00 do 13:00.
w Grudziądzu w pokoju nr 303 (II piętro) został uruchomiony Punkt Konsultacyjny projektu
pn. „Lepsza praca lepsza płaca".
Zapraszamy w dniach:
od poniedziałku do czwartku od 07:00 do 15:30;
w piątek od 07:00 do 13:00.
Jednocześnie przypominamy, iż Realizatorem projektu jest AGENCJA ANALIZ
I DORADZTWA PERSONALNEGO PSYCHOLOGICAL SOLUTIONS GROUP REMIGIUSZ KOC.
I DORADZTWA PERSONALNEGO PSYCHOLOGICAL SOLUTIONS GROUP REMIGIUSZ KOC.
Oś priorytetowa: RPKP.08.00.00 Aktywni na rynku pracy,
Działanie: RPKP.08.02.00 Wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie: RPKP.08.02.02 Wsparcie osób pracujących znajdujących się
w niekorzystnej sytuacji na rynku pracy.
Poniżej przedstawiamy informacje na temat projektu „Lepsza praca lepsza płaca":Działanie: RPKP.08.02.00 Wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie: RPKP.08.02.02 Wsparcie osób pracujących znajdujących się
w niekorzystnej sytuacji na rynku pracy.
DLA KOGO?:
Projekt skierowany jest do osób zamieszkałych w rozumieniu Kodeksu Cywilnego
w Grudziądzu lub powiecie grudziądzkim/ chełmińskim/wąbrzeskim zatrudnionych na umowach :
- krótkoterminowych,
- pracujących w ramach umów cywilnoprawnych,
- i tzw. ubogich pracujących.
CO OFERUJEMY?
- szkolenia zawodowe / kursy (indywidualne i grupowe), szkolenia zamknięte;
- bezzwrotne wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą w wysokości 23 050,00 zł połączone ze wsparciem pomostowym do wysokości nawet 5000 zł;
- identyfikacja potrzeb, indywidualna analiza każdego uczestnika projektu,
- opracowanie Indywidualnego Planu Działania przygotowanego przez doradcę zawodowego obejmującego podstawowe usługi rynku pracy wspierane instrumentami rynku pracy,
- kompleksowe i indywidualne poradnictwo zawodowe,
- kompleksowe i indywidualne pośrednictwo pracy,
- zwrot kosztów dojazdu na planowane spotkania z doradcą zawodowym, szkolenia zawodowe,
- zwrot kosztów opieki nad dzieckiem.
Szczegółowe informacje nt. projektu:
Strona internetowa projektu: (link)
http://www.psg.edu.pl/projekty/aktualne-projekty-2/lepsza-praca-lepsza-placa
Biuro projektu
ul. Klasztorna 6, 86-300 Grudziądz
pokój nr 16
telefon: 577 909 989
e-mail: lepszapraca@psg.edu.pl
ul. Klasztorna 6, 86-300 Grudziądz
pokój nr 16
telefon: 577 909 989
e-mail: lepszapraca@psg.edu.pl
- 1.491,90 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
- 1.790,30 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
- 746,00 zł Dodatek aktywizacyjny
- do 45.242,16 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej
Informacje o urzędzie
Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu
86 - 300 Grudziądz,
ul. Parkowa 22
tel. +48 56 643-30-00; +48 56 643-84-00
e-mail: togr@praca.gov.pl
NIP 876-10-17-917
REGON 871218380
Sprawy w Urzędzie można również załatwiać elektronicznie za pomocą
ePUAP (elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej).
Adres naszej skrytki ePUAP:
/pupgrudziadz/SkrytkaESP
Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu położony jest w południowej części miasta, przy ul. Parkowej 22. Jako jednostka organizacyjna powiatu, wchodząca w skład powiatowej administracji zespolonej, realizuje zadania związane z promocją zatrudnienia, łagodzeniem skutków bezrobocia oraz aktywizacją zawodową. W pełnieniu swojej funkcji tut. Urząd współdziała z powiatowymi radami zatrudnienia w zakresie promocji zatrudnienia oraz wykorzystania środków Funduszu Pracy, z gminami w zakresie upowszechniania ofert pracy oraz z wojewódzkimi urzędami pracy w zakresie podstawowych usług rynku pracy.
Godziny pracy Urzędu:
Poniedziałek 7.00 – 15.30
Wtorek 7.00 – 15.30
Środa 7.00 – 15.30
Czwartek 7.00 – 15.30
Piątek 7.00 – 13.00
Wtorek 7.00 – 15.30
Środa 7.00 – 15.30
Czwartek 7.00 – 15.30
Piątek 7.00 – 13.00
Godziny przyjmowania interesantów:
W godzinach otwarcia UrzęduDyrektor i Zastępcy Dyrektora przyjmują interesantów we wtorki w godzinach od 10.00 do 13.00
oraz w każdym innym dniu roboczym po uprzednim umówieniu się na spotkanie w sekretariacie Urzędu (pok. 310, II piętro).
Korespondencja z Urzędem
W Urzędzie obowiązuje elektroniczny obieg dokumentów.
Wszelka korespondencja przychodząca do Urzędu powinna być składana
do Kancelarii podawczej pok. 109 (parter budynku)
Wszelka korespondencja przychodząca do Urzędu powinna być składana
do Kancelarii podawczej pok. 109 (parter budynku)
Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu uprzejmie informuje, iż podania (żądania, wyjaśnienia, odwołania, zażalenia) mogą być wnoszone pisemnie lub za pomocą innych środków komunikacji elektronicznej przez elektroniczną skrzynkę podawczą organu administracji publicznej utworzoną na podstawie ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
Powyższe podanie powinno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych. Podanie wniesione pisemnie powinno być podpisane przez wnoszącego.
Natomiast podanie wniesione w formie dokumentu elektronicznego powinno:
1) być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP, lub uwierzytelniane w sposób zapewniający możliwość potwierdzenia pochodzenia i integralności weryfikowanych danych w postaci elektronicznej;
2) zawierać dane w ustalonym formacie, zawartym we wzorze podania określonym
w odrębnych przepisach, jeżeli te przepisy nakazują wnoszenie podań według określonego wzoru;
3) zawierać adres elektroniczny wnoszącego podanie.
(Podstawa prawna: Art. 63 - 66 Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks Postępowania Administracyjnego)
Powyższe podanie powinno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych. Podanie wniesione pisemnie powinno być podpisane przez wnoszącego.
Natomiast podanie wniesione w formie dokumentu elektronicznego powinno:
1) być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP, lub uwierzytelniane w sposób zapewniający możliwość potwierdzenia pochodzenia i integralności weryfikowanych danych w postaci elektronicznej;
2) zawierać dane w ustalonym formacie, zawartym we wzorze podania określonym
w odrębnych przepisach, jeżeli te przepisy nakazują wnoszenie podań według określonego wzoru;
3) zawierać adres elektroniczny wnoszącego podanie.
(Podstawa prawna: Art. 63 - 66 Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks Postępowania Administracyjnego)