Aktualności
Powrót
100 lecie Publicznych Służb Zatrudnienia
W dniu 15 lutego 2019 roku odbyła się Konferencja z okazji uroczystych obchodów 100-lecia istnienia Publicznych Służb Zatrudnienia w Polsce, której organizatorem był Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu oraz samorząd Miasta Grudziądza i Powiatu Grudziądzkiego.
W uroczystości, która odbyła się w Centrum Kultury Teatr w Grudziądzu, udział wzięli m.in. Pan Stanisław Szwed - Sekretarz Stanu w Ministerstwie Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, Pani Ewa Flaszyńska – Dyrektor Departamentu Rynku Pracy MRPiPS, Pan Ireneusz Baranowski – Dyrektor Departamentu Funduszy MRPiPS, Pan Marek Kulawczyk – Dyrektor Departamentu Informatyki MRPiPS, Pan Józef Ramlau – Wicewojewoda Kujawsko-Pomorski, a także lokalni parlamentarzyści, przedstawiciele samorządu terytorialnego, publicznych służb zatrudnienia, jak również przedstawiciele świata nauki i lokalnego biznesu.
Spotkanie oficjalnie otworzyli Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Grudziądzu Tomasz Pacuszka, Prezydent Grudziądza Maciej Glamowski oraz Starosta Powiatu Grudziądzkiego Adam Olejnik.
Następnie zgromadzeni goście symboliczną „minutą ciszy" uczcili pamięć zmarłego Premiera
RP śp. Jana Olszewskiego.
Podczas uroczystej gali w imieniu Prezydenta RP wręczono medale za długoletnią służbę dla pracowników Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Toruniu oraz Powiatowego Urzędu Pracy w Grudziądzu, oraz wyróżnienia MRPiPS za szczególny wkład i zaangażowanie w realizację zadań związanych
z obsługą rynku pracy. W dalszej części konferencji, zaprezentowano film Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej dotyczący Jubileuszu 100-lecia oraz film dotyczący działalności grudziądzkiego Urzędu Pracy.
Ponadto w programie Konferencji znalazły się m.in. wykłady wygłoszone m.in. przez przedstawicieli Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, publicznych służb zatrudnienia oraz Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu.
Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu jako instytucja otrzymał również wyróżnienie Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej za rzetelną pracę oraz kreowanie wysokich standardów usług rynku pracy, a także podziękowanie za innowacyjne zarządzanie urzędem.
- 1.491,90 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
- 1.790,30 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
- 746,00 zł Dodatek aktywizacyjny
- do 45.242,16 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej
Informacje o urzędzie
Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu
86 - 300 Grudziądz,
ul. Parkowa 22
tel. +48 56 643-30-00; +48 56 643-84-00
e-mail: togr@praca.gov.pl
NIP 876-10-17-917
REGON 871218380
Sprawy w Urzędzie można również załatwiać elektronicznie za pomocą
ePUAP (elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej).
Adres naszej skrytki ePUAP:
/pupgrudziadz/SkrytkaESP
Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu położony jest w południowej części miasta, przy ul. Parkowej 22. Jako jednostka organizacyjna powiatu, wchodząca w skład powiatowej administracji zespolonej, realizuje zadania związane z promocją zatrudnienia, łagodzeniem skutków bezrobocia oraz aktywizacją zawodową. W pełnieniu swojej funkcji tut. Urząd współdziała z powiatowymi radami zatrudnienia w zakresie promocji zatrudnienia oraz wykorzystania środków Funduszu Pracy, z gminami w zakresie upowszechniania ofert pracy oraz z wojewódzkimi urzędami pracy w zakresie podstawowych usług rynku pracy.
Godziny pracy Urzędu:
Poniedziałek 7.00 – 15.30
Wtorek 7.00 – 15.30
Środa 7.00 – 15.30
Czwartek 7.00 – 15.30
Piątek 7.00 – 13.00
Wtorek 7.00 – 15.30
Środa 7.00 – 15.30
Czwartek 7.00 – 15.30
Piątek 7.00 – 13.00
Godziny przyjmowania interesantów:
W godzinach otwarcia UrzęduDyrektor i Zastępcy Dyrektora przyjmują interesantów we wtorki w godzinach od 10.00 do 13.00
oraz w każdym innym dniu roboczym po uprzednim umówieniu się na spotkanie w sekretariacie Urzędu (pok. 310, II piętro).
Korespondencja z Urzędem
W Urzędzie obowiązuje elektroniczny obieg dokumentów.
Wszelka korespondencja przychodząca do Urzędu powinna być składana
do Kancelarii podawczej pok. 109 (parter budynku)
Wszelka korespondencja przychodząca do Urzędu powinna być składana
do Kancelarii podawczej pok. 109 (parter budynku)
Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu uprzejmie informuje, iż podania (żądania, wyjaśnienia, odwołania, zażalenia) mogą być wnoszone pisemnie lub za pomocą innych środków komunikacji elektronicznej przez elektroniczną skrzynkę podawczą organu administracji publicznej utworzoną na podstawie ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
Powyższe podanie powinno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych. Podanie wniesione pisemnie powinno być podpisane przez wnoszącego.
Natomiast podanie wniesione w formie dokumentu elektronicznego powinno:
1) być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP, lub uwierzytelniane w sposób zapewniający możliwość potwierdzenia pochodzenia i integralności weryfikowanych danych w postaci elektronicznej;
2) zawierać dane w ustalonym formacie, zawartym we wzorze podania określonym
w odrębnych przepisach, jeżeli te przepisy nakazują wnoszenie podań według określonego wzoru;
3) zawierać adres elektroniczny wnoszącego podanie.
(Podstawa prawna: Art. 63 - 66 Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks Postępowania Administracyjnego)
Powyższe podanie powinno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych. Podanie wniesione pisemnie powinno być podpisane przez wnoszącego.
Natomiast podanie wniesione w formie dokumentu elektronicznego powinno:
1) być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP, lub uwierzytelniane w sposób zapewniający możliwość potwierdzenia pochodzenia i integralności weryfikowanych danych w postaci elektronicznej;
2) zawierać dane w ustalonym formacie, zawartym we wzorze podania określonym
w odrębnych przepisach, jeżeli te przepisy nakazują wnoszenie podań według określonego wzoru;
3) zawierać adres elektroniczny wnoszącego podanie.
(Podstawa prawna: Art. 63 - 66 Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks Postępowania Administracyjnego)