Aktualności
Powrót
"Mama może wszystko! - 2"
Szanowni Państwo
Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Grudziądzu serdecznie zaprasza Mamy i Ojców do udziału w spotkaniu informacyjnym, na którym przedstawione zostaną dostępne dla Rodziców formy wsparcia ze środków unijnych. Głównie skupimy się na omówieniu zasad dofinansowania na żłobki lub nianie, a także na innych działaniach wspomagających w powrocie do pracy. Na spotkanie zapraszamy Mamy i Ojców dzieci do lat 3, w wieku aktywności zawodowej wyłączonych z rynku pracy w związku ze sprawowaniem opieki nad dziećmi do lat 3 lub powracających na rynek pracy po urlopach macierzyńskich/rodzicielskich/wychowawczych.
Podamy m.in. warunki wsparcia: do opieki nad dzieckiem w żłobku/do wynagrodzenia niani (do wysokości 800 zł na dziecko miesięcznie) oraz do opieki nad dzieckiem w klubie dziecięcym i do wynagrodzenia opiekuna dziennego (do wysokości 600 zł na dziecko miesięcznie).
Data i miejsce spotkań:
31 stycznia 2018 r. w Grudziądzu Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego ul. Waryńskiego 4, sala B-25 .
14 lutego 2018 r. w Brodnicy. Dokładne miejsce podamy wkrótce.
28 lutego 2018 r. w Golubiu-Dobrzyniu Starostwo Powiatowe Plac 1000-lecia 25, sala nr S-6 .
Uczestnicy spotkań
Spotkania kierowane są do osób sprawujących opiekę nad dziećmi do lat 3, które nie pracują (są zarejestrowane lub nie w urzędzie pracy) bądź przebywają na urlopach macierzyńskich, rodzicielskich lub wychowawczych, a które w najbliższym czasie chcą powrócić do pracy.
Ułatwienia dla osób niepełnosprawnych
W przypadku dodatkowych potrzeb organizacyjnych wynikających z niepełnosprawności, prosimy o podanie takiej informacji podczas zgłoszenia, celem odpowiedniego przygotowania miejsca spotkania.
Rekrutacja
Rekrutacja odbywać się będzie poprzez formularz zgłoszeniowy lub telefonicznie pod numerem telefonu: 56 62 15 820 oraz 797 304 124 w Grudziądzu.
Program spotkania
Pobierz program dla Grudziądza
Pobierz program dla Brodnicy
Pobierz program dla Golubia-Dobrzynia
Organizatorzy
Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Grudziądzu
ul. Waryńskiego 4
86-300 Grudziądz
tel. 56 62 15 820, 797 304 124.
Szczegóły na stronie internetowej: http://www.mojregion.eu/index.php/rpo/szkolenia-i-konferencje?mmid=129 .
Uprzejmie prosimy o podanie informacji do publicznej wiadomości.
W przypadku dodatkowych pytań prosimy o ponowny kontakt.
Z poważaniem
Janusz Kołodziejski
Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich
Przedstawicielstwo Urzędu Marszałkowskiego
Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Grudziądzu
ul. Waryńskiego 4
86-300 Grudziądz
tel. 797 304 124 , 56 62 15 820
ue.grudziadz@kujawsko-pomorskie.pl
www.mr.gov.pl
www.mojregion.eu
www.funduszeeuropejskie.gov.pl
Godziny otwarcia Punktu:
poniedziałki, wtorki 7.30-17.30
środy, czwartki, piątki 7.30-15.30
- 1.491,90 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
- 1.790,30 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
- 746,00 zł Dodatek aktywizacyjny
- do 45.242,16 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej
Informacje o urzędzie
Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu
86 - 300 Grudziądz,
ul. Parkowa 22
tel. +48 56 643-30-00; +48 56 643-84-00
e-mail: togr@praca.gov.pl
NIP 876-10-17-917
REGON 871218380
Sprawy w Urzędzie można również załatwiać elektronicznie za pomocą
ePUAP (elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej).
Adres naszej skrytki ePUAP:
/pupgrudziadz/SkrytkaESP
Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu położony jest w południowej części miasta, przy ul. Parkowej 22. Jako jednostka organizacyjna powiatu, wchodząca w skład powiatowej administracji zespolonej, realizuje zadania związane z promocją zatrudnienia, łagodzeniem skutków bezrobocia oraz aktywizacją zawodową. W pełnieniu swojej funkcji tut. Urząd współdziała z powiatowymi radami zatrudnienia w zakresie promocji zatrudnienia oraz wykorzystania środków Funduszu Pracy, z gminami w zakresie upowszechniania ofert pracy oraz z wojewódzkimi urzędami pracy w zakresie podstawowych usług rynku pracy.
Godziny pracy Urzędu:
Poniedziałek 7.00 – 15.30
Wtorek 7.00 – 15.30
Środa 7.00 – 15.30
Czwartek 7.00 – 15.30
Piątek 7.00 – 13.00
Wtorek 7.00 – 15.30
Środa 7.00 – 15.30
Czwartek 7.00 – 15.30
Piątek 7.00 – 13.00
Godziny przyjmowania interesantów:
W godzinach otwarcia UrzęduDyrektor i Zastępcy Dyrektora przyjmują interesantów we wtorki w godzinach od 10.00 do 13.00
oraz w każdym innym dniu roboczym po uprzednim umówieniu się na spotkanie w sekretariacie Urzędu (pok. 310, II piętro).
Korespondencja z Urzędem
W Urzędzie obowiązuje elektroniczny obieg dokumentów.
Wszelka korespondencja przychodząca do Urzędu powinna być składana
do Kancelarii podawczej pok. 109 (parter budynku)
Wszelka korespondencja przychodząca do Urzędu powinna być składana
do Kancelarii podawczej pok. 109 (parter budynku)
Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu uprzejmie informuje, iż podania (żądania, wyjaśnienia, odwołania, zażalenia) mogą być wnoszone pisemnie lub za pomocą innych środków komunikacji elektronicznej przez elektroniczną skrzynkę podawczą organu administracji publicznej utworzoną na podstawie ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
Powyższe podanie powinno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych. Podanie wniesione pisemnie powinno być podpisane przez wnoszącego.
Natomiast podanie wniesione w formie dokumentu elektronicznego powinno:
1) być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP, lub uwierzytelniane w sposób zapewniający możliwość potwierdzenia pochodzenia i integralności weryfikowanych danych w postaci elektronicznej;
2) zawierać dane w ustalonym formacie, zawartym we wzorze podania określonym
w odrębnych przepisach, jeżeli te przepisy nakazują wnoszenie podań według określonego wzoru;
3) zawierać adres elektroniczny wnoszącego podanie.
(Podstawa prawna: Art. 63 - 66 Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks Postępowania Administracyjnego)
Powyższe podanie powinno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych. Podanie wniesione pisemnie powinno być podpisane przez wnoszącego.
Natomiast podanie wniesione w formie dokumentu elektronicznego powinno:
1) być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP, lub uwierzytelniane w sposób zapewniający możliwość potwierdzenia pochodzenia i integralności weryfikowanych danych w postaci elektronicznej;
2) zawierać dane w ustalonym formacie, zawartym we wzorze podania określonym
w odrębnych przepisach, jeżeli te przepisy nakazują wnoszenie podań według określonego wzoru;
3) zawierać adres elektroniczny wnoszącego podanie.
(Podstawa prawna: Art. 63 - 66 Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks Postępowania Administracyjnego)