Aktualności
Informacja o projekcie realizowanym przez Polskie Towarzystwo Ekonomiczne - Oddział w Bydgoszczy
Polskie Towarzystwo Ekonomiczne – Oddział w Bydgoszczy w okresie od 1 lutego 2017 r. do 30 czerwca 2018 realizuje projekt pt. „Szansa na lepszy start – wsparcie dla osób młodych pozostających bez pracy" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.
Celem projektu jest poprawa sytuacji osób młodych w wieku 15-29 lat zamieszkujących na terenie województwa kujawsko - pomorskiego, które mają trudności z wejściem i utrzymaniem się na rynku pracy. Wsparciem w ramach projektu objętych zostanie 40 osób.
Wsparcie udzielane w ramach projektu kierowane jest do osób:
Ośrodek Wspierania Przedsiębiorczości w Inowrocławiu
ul. Poznańska 43 – 45 (budynek WSG - parter)
tel. 780-117-889
lub mailowo na adres:
e-mail: owp-frp@pte.bydgoszcz.pl
Więcej informacji na temat projektu na stronie: www.pte.bydgoszcz.pl (zakładka projekty)
Z wyrazami szacunku,
Kierownik Projektu
Karolina Walczak
Celem projektu jest poprawa sytuacji osób młodych w wieku 15-29 lat zamieszkujących na terenie województwa kujawsko - pomorskiego, które mają trudności z wejściem i utrzymaniem się na rynku pracy. Wsparciem w ramach projektu objętych zostanie 40 osób.
Wsparcie udzielane w ramach projektu kierowane jest do osób:
- w wieku: 15-29 lat,
- zamieszkujących na terenie województwa kujawsko – pomorskiego,
- biernych zawodowo (w tym również osób niepełnosprawnych), które jednocześnie nie pracują, nie kształcą się, ani nie szkolą,
- studentów studiów niestacjonarnych (studia wieczorowe, zaoczne).
- indywidualne doradztwo zawodowe i psychologiczne,
- certyfikowane szkolenia i kursy zgodne z zapotrzebowaniem regionalnego rynku pracy i dostosowane indywidualnie dla każdej osoby w tym m.in. operator wózka jezdniowego, spawanie w dwóch metodach, operator maszyn do prac ziemnych i drogowych, kurs krawiecki, kurs księgowości itp.
- dotacje na rozpoczęcie działalności gospodarczej w kwocie 20 000,00 zł,
- stypendium szkoleniowe z tytułu uczestnictwa w szkoleniu,
- 4-miesięczne płatne staże zawodowe w wysokości 1850,00 zł/m-c brutto wraz z kosztami pracodawcy,
- oferty pracy,
- ubezpieczenie NNW,
- zwrot kosztów dojazdu z tytułu uczestnictwa w szkoleniu i doradztwie,
- wstępne badania lekarskie i badania medycyny pracy
Ośrodek Wspierania Przedsiębiorczości w Inowrocławiu
ul. Poznańska 43 – 45 (budynek WSG - parter)
tel. 780-117-889
lub mailowo na adres:
e-mail: owp-frp@pte.bydgoszcz.pl
Więcej informacji na temat projektu na stronie: www.pte.bydgoszcz.pl (zakładka projekty)
Z wyrazami szacunku,
Kierownik Projektu
Karolina Walczak
- 1.491,90 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
- 1.790,30 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
- 746,00 zł Dodatek aktywizacyjny
- do 45.242,16 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej
Informacje o urzędzie
Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu
86 - 300 Grudziądz,
ul. Parkowa 22
tel. +48 56 643-30-00; +48 56 643-84-00
e-mail: togr@praca.gov.pl
NIP 876-10-17-917
REGON 871218380
Sprawy w Urzędzie można również załatwiać elektronicznie za pomocą
ePUAP (elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej).
Adres naszej skrytki ePUAP:
/pupgrudziadz/SkrytkaESP
Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu położony jest w południowej części miasta, przy ul. Parkowej 22. Jako jednostka organizacyjna powiatu, wchodząca w skład powiatowej administracji zespolonej, realizuje zadania związane z promocją zatrudnienia, łagodzeniem skutków bezrobocia oraz aktywizacją zawodową. W pełnieniu swojej funkcji tut. Urząd współdziała z powiatowymi radami zatrudnienia w zakresie promocji zatrudnienia oraz wykorzystania środków Funduszu Pracy, z gminami w zakresie upowszechniania ofert pracy oraz z wojewódzkimi urzędami pracy w zakresie podstawowych usług rynku pracy.
Godziny pracy Urzędu:
Poniedziałek 7.00 – 15.30
Wtorek 7.00 – 15.30
Środa 7.00 – 15.30
Czwartek 7.00 – 15.30
Piątek 7.00 – 13.00
Wtorek 7.00 – 15.30
Środa 7.00 – 15.30
Czwartek 7.00 – 15.30
Piątek 7.00 – 13.00
Godziny przyjmowania interesantów:
W godzinach otwarcia UrzęduDyrektor i Zastępcy Dyrektora przyjmują interesantów we wtorki w godzinach od 10.00 do 13.00
oraz w każdym innym dniu roboczym po uprzednim umówieniu się na spotkanie w sekretariacie Urzędu (pok. 310, II piętro).
Korespondencja z Urzędem
W Urzędzie obowiązuje elektroniczny obieg dokumentów.
Wszelka korespondencja przychodząca do Urzędu powinna być składana
do Kancelarii podawczej pok. 109 (parter budynku)
Wszelka korespondencja przychodząca do Urzędu powinna być składana
do Kancelarii podawczej pok. 109 (parter budynku)
Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu uprzejmie informuje, iż podania (żądania, wyjaśnienia, odwołania, zażalenia) mogą być wnoszone pisemnie lub za pomocą innych środków komunikacji elektronicznej przez elektroniczną skrzynkę podawczą organu administracji publicznej utworzoną na podstawie ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
Powyższe podanie powinno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych. Podanie wniesione pisemnie powinno być podpisane przez wnoszącego.
Natomiast podanie wniesione w formie dokumentu elektronicznego powinno:
1) być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP, lub uwierzytelniane w sposób zapewniający możliwość potwierdzenia pochodzenia i integralności weryfikowanych danych w postaci elektronicznej;
2) zawierać dane w ustalonym formacie, zawartym we wzorze podania określonym
w odrębnych przepisach, jeżeli te przepisy nakazują wnoszenie podań według określonego wzoru;
3) zawierać adres elektroniczny wnoszącego podanie.
(Podstawa prawna: Art. 63 - 66 Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks Postępowania Administracyjnego)
Powyższe podanie powinno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych. Podanie wniesione pisemnie powinno być podpisane przez wnoszącego.
Natomiast podanie wniesione w formie dokumentu elektronicznego powinno:
1) być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP, lub uwierzytelniane w sposób zapewniający możliwość potwierdzenia pochodzenia i integralności weryfikowanych danych w postaci elektronicznej;
2) zawierać dane w ustalonym formacie, zawartym we wzorze podania określonym
w odrębnych przepisach, jeżeli te przepisy nakazują wnoszenie podań według określonego wzoru;
3) zawierać adres elektroniczny wnoszącego podanie.
(Podstawa prawna: Art. 63 - 66 Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks Postępowania Administracyjnego)